مبانی نظری مشکل املایی و دیکته نویسی دانش آموزان (فصل دوم)

با سلام با توجه به اینکه مشخصات فایل مبانی نظری مشکل املایی و دیکته نویسی دانش آموزان (فصل دوم) را مشاهده می نمایید که پس از مطالعه آن در صورت تمایل می توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
مبانی نظری مشکل املایی و دیکته نویسی دانش آموزان (فصل دوم)

مبانی-نظری-مشکل-املایی-و-دیکته-نویسی-دانش-آموزان-(فصل-دوم)

دانلود مبانی نظری مشکل املایی و دیکته نویسی دانش آموزان (فصل دوم)
در 20 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی


قسمتهایی از مبانی نظری:

عمده‌ترین مشکل املایی دانش‌آموزان

الف. نارسانویسی:
1- نارسانویسی به وضعیتی اطلاق می‌شود که دانش‌آموزان قواعد نگارشی در هنگام نوشتن رعایت نمی‌کنند، تمام کلمه یا بخشی از حروف آن را نمی‌تواند هم اندازه و هم شکل طبق قواعد نگارشی بنویسد، همچنین نارسایی آموزش در مورد استثناها و قواعد نگارشی جزو این دسته از مشکلات است.
مثل نوشتن کلمه‌ی بندگی به صورت بنده‌گی یا نوشتن کلمه‌ی خواهر به صورت خاهر و... در این نوع اختلال دانش‌آموز کلمه را از نظر نقطه، دندانه، شکل درست حرف و... کاملاً درست می‌نویسد تنها مشکل این است که دانش‌آموز معیار درست نویسی کلمه و حروف آن را رعایت نمی‌کند.
2-دانش‌آموز مهارت‌هایی نظیر چرخش دست در نوشتن، گرفتن صحیح مداد را به خوبی یاد نگرفته است.
3- عدم حرکت مناسب انگشتان
4- ناهماهنگی چشم و حرکت دست
5- وضعیت قرار گرفتن نامناسب دفتر و مداد به هنگام نوشتن
6- نارسایی آموزش معلم در تمرین نوشتاری حروف
7-عدم هماهنگی حواس دیداری، شنیداری و حرکتی
8- خطا در ادراک دیداری حروف و کلمات
9- فاصله‌ی نامناسب چشم به هنگام نوشتن
10- عدم توانایی کنترل دست در هنگام نوشتن
11- عدم هماهنگی کلی بدن
12- تأخیر در تکلم فرد
13- پرتحرکی و بی‌قراری در هنگام نوشتن
14- میز و صندلی‌های نامناسب


فهرست مطالب مبانی نظری:
عمده‌ترین مشکل املایی دانش‌آموزان
الف. نارسانویسی
ب. ضعف در حافظه‌ی دیداری
علل ضعف حافظه‌ی دیداری
ج. ضعف در تمیز دیداری   
د. حساسیت شنوایی   
پایین بودن حساسیت شنوایی عامل اصلی این اختلال است. نمونه‌ی این نوع اختلال
ه. عدم دقت و توجه   
علل اشتباه نویسی در دندانه
اشکالات مربوط به تشدید
تعریف املا
الگوی برنامه درسی املا
مهم‌ترین محاسن این الگو عبارت از
ولی به جهت هماهنگی مقدار متن املا در پایه‌های مختلف بدین شرح پیشنهاد می‌شود
معيارهاي ارزشيابي  



پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.
دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: مبانی نظری مشکل املایی و دیکته نویسی دانش آموزان فصل دوم پایان نامه مشکل املایی و دیکته نویسی دانش آموزان ادبیات نظری مشکل املایی و دیکته نویسی دانش آموزان چارچوب نظری مشکل املایی و دیکته نویسی دانش آموزان پیشینه نظری مشکل املایی و دیکته نویسی دا

مطالب مرتبط

مبانی نظری مشکل املایی و دیکته نویسی دانش آموزان (فصل دوم)


پروژه کارورزی عمران

مبانی نظری و پیشینه پژوهش خودکارآمدی و رضایت از زندگی و انواع سرمایه ها (فصل دوم پایان نامه)

دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی دانشکده معماری،گرافیک و عکاسی

تحقیق بررسی راهکارهاي حقوقي تضمين سرمايه‌گذاري بين‌المللي (با تاکید بر شروط ثبات و التزام)

پایان نامه بررسی ویژگی‌های نقاشی‌دیواری در آثار معماری زندیه

مبانی نظری و پیشینه پژوهش هوش هیجانی و اختلال وسواس – بي اختياري (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تصمیم‏ گیری(فصل دوم)

تحقیق مقایسه وتفاوت بنیادی مدارس هوشمند و غیر هوشمند

ادبیات نظری و سوابق پژوهشی مفاهیم و تعاریف مدیریت زنجیره تأمین (فصل دوم)

طرح توجیهی و کارآفرینی تولید اکسیژن طبی و اکسیژن صنعتی