مبانی نظری و پیشینه پژوهش رهبری خدمتگزار (فصل دوم)

با سلام با توجه به اینکه مشخصات فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش رهبری خدمتگزار (فصل دوم) را مشاهده می نمایید که پس از مطالعه آن در صورت تمایل می توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
مبانی نظری و پیشینه پژوهش رهبری خدمتگزار (فصل دوم)

مبانی-نظری-و-پیشینه-پژوهش-رهبری-خدمتگزار-(فصل-دوم)

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش رهبری خدمتگزار (فصل دوم)
در 36 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی


قسمتهایی از مبانی نظری:

رهبری خدمتگزار

ضرورت تاكيد بر اعتماد عمومي و اعتماد درون سازماني كه روز به روز در حال كاهش است و همچنين الزام توزيع قدرت و توانمندسازي در كشورهايي كه فراگرد دموكراتيزه شدن را طي مي كنند، وجود رهبري خدمتگزار را ضروري ساخته است بدین منظور در این پژوهش از رهبری خدمتگزار به عنوان تعدیلگر استفاده شده است. گرین لیف رهبری خدمتگزار را چنین تعریف می کند: رهبری خدمتگزار روی خدمت رسانی به دیگران تأکید می‌‌کند و منافع شخصی را فدای منافع دیگران می‌کند تا افراد از درایت و اختیار و سلامت بیشتری برخوردار شوند و خودشان تبدیل به رهبرانی خدمتگزار گردند. رهبری خدمتگزار شامل چهار بُعد خدمت رسانی، تواضع و فروتنی، قابلیت اعتماد و مهرورزی است(قلی پور و همکاران،1388،110).

 تعریف رهبری
به توانایی تاثیر گذاری ، انگیزه دادن به افراد و مشارکت در اثر بخشی و موفقیت سازمان رهبری می گویند. رهبری علم و هنر است . هنر رهبری مربوط به مهارت درک شرایط و موقعیت های رهبری و تاثیر گذاری بر دیگران برای بدست آوردن اهداف گروهی است در تعریف دیگر به فرایندی که با نفوذ در افراد ، آنان را به طور داوطلبانه و خود خواسته در راستای وصول به اهداف گروهی به تلاش وا میدارد گفته می شود.



قسمتی از پیشینه تحقیق:
مطالعه ای دیگر تحت عنوان  بررسی تأثیر رهبری خدمتگزار بر اعتماد سازمانی و توانمند سازی کارکنان در سازمان ها دولتی، توسط محمود حضرتی ، با همکاری دکترآرین قلی پور ، دانشکده مدیریت دانشکده تهران 1387 این چنین بیان شده که  با توجه به اهمیت فزاینده رهبری خدمتگزار و ایجاد اعتماد و توان افزایی در کارکنان و کلیدی بودن این عامل در سازمان ها در این تحقیق سعی شده که رابطه متقابل رهبری خدمتگزار با اعتماد سازمانی و توانمندی سازی کارکنان از طریق روش تحقق همبستگی مورد بررسی و کنکاش قرار گیرد. اثرات الگوي رهبري خدمتگزار را بر اعتماد وتوانمندسازي درسازمان¬هاي دولتي بررسي نموده و رهنمودهايي را براي اثربخشي هرچه بيشترمديران دولتي ارائه می¬كند نتایج بدست آمده نشان دهنده رابطه قوی میان رهبری خدمتگزار و اعتماد سازمانی وتوانمند سازی کارکنان می باشد و همچنین یافته های پژوهش حاکی از آن است که تفاوت معناداری میان ادراک کارکنان و مدیران از رهبری خدمتگزار وجود دارد. به گونه ای که مدیران خود را خدمتگزار قلمداد کردند در حالی که کارکنان ، مدیران خود را خدمتگزار نمی دانند.


فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه پژوهش :
رهبری خدمتگزار
2-3-1 تعریف رهبری:
2-3-2   تعریف رهبری خدمتگزار:
2-3-4مؤلفه های رهبری خدمتگزار  :
2-3-4-1 خدمت رسانی:
2-3-4-2 تواضع و فروتنی:
2-3-4-3 قابلیت اعتماد:
2-3-4-4 مهرورزی:
2-3-5 ویژگی رهبران خدمتگزار عبارت است از:
2-3-6 ویژگی های عملیاتی:
2-3-7 اهمیت رهبری خدمتگزار:
2-3-8  مزایای رهبری خدمتگزار:
2-3-9 تئوری رهبری خدمتگزار:
2-3-10 تئوري رهبري خدمتگزار پترسون
پیشینه تحقیق
شکل(2-2) مدل تحلیلی تحقیق رابطه مدیریت مشارکتی و سرمایه اجتماعی(فیضی،1389،111)
شکل(2-3) ابعاد اعتماد(پناهی،1387،91)
شکل2-4 : الگوی نظری :نقش مدیریت مشاکتی در افزایش اثربخشی کارکنان
منابع و مأخذ



پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.
دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: مبانی نظری و پیشینه پژوهش رهبری خدمتگزار پیشینه پژوهش رهبری خدمتگزار مبانی نظری رهبری خدمتگزار چارچوب نظری رهبری خدمتگزار فصل دوم پایان نامه رهبری خدمتگزار ادبیات نظری رهبری خدمتگزار بررسی تأثیر رهبری خدمتگزار بر اعتماد سازمانی و توانمند سازی ک

مطالب مرتبط

مبانی نظری و پیشینه پژوهش رهبری خدمتگزار (فصل دوم)


اثر بازرگانی خارجی بر رشد اقتصادی ایران

دانلود پروژه پاورپوینت سراي كشمشچيلر در بازار تبريز (مرمت ابنیه)

چارچوب نظری و پیشینه تجربی پژوهش استرس و فرسودگی شغلی (فصل 2)

مبانی ادراک

تحقیق بررسی رابطه بین مزایا و هزینه های درک شده و مراجعه مجدد مشتریان بانکها

بررسی رابطه فلسفه اخلاقی و رفتار فرانقش کارکنان شرکت گاز استان گیلان

ادبیات نظری و فصل دوم تسهیم دانش(فصل 2 پایان نامه)

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارتباط مدیریت بدن و سبک زندگی(فصل دوم)

گزارش کارآموزی طراحی سایت

دانلود مقاله سیما و بافت جغرافیایی شهرهای ایرانی – اسلامی