مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و دیدگاه های مدیریت ارتباط با مشتری (فصل 2)

با سلام با توجه به اینکه مشخصات فایل مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و دیدگاه های مدیریت ارتباط با مشتری (فصل 2) را مشاهده می نمایید که پس از مطالعه آن در صورت تمایل می توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و دیدگاه های مدیریت ارتباط با مشتری (فصل 2)

مبانی-نظری-تحقیق-و-پیشینه-پژوهش-مفاهیم-و-دیدگاه-های-مدیریت-ارتباط-با-مشتری-(فصل-2)

دانلود مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و دیدگاه های مدیریت ارتباط با مشتری (فصل 2) در 54 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.


مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی


قسمتهایی از مبانی نظری:

پیشینه و سیر تکاملی مدیریت ارتباط با مشتری
اگرچه CRM یک مفهوم نوین است اما اصول آن از مدت های مدید وجود داشته است. انسان ها همواره ارتباطات نزدیک با مشتریان را ترویج کرده اند. سودآوری مشتری نیز به طور چشمگیری برای سالیان متمادی مدنظر بوه است، زیرا بسیاری از سازمان ها بر مبنای محصول و خطوط ارتباطی، که در مقابل مشتری‌قرار می گیرد، سازماندهی شده اند، به طریق مشابه، مفهوم سفارشی سازی انبوه برای نزدیک به یک دهه‌در ادبیات موضوع مطرح بوده است. در واقع CRM به طور پیوسته از گذشته موجود بوده است اما اخیراً به دلایل زیر مورد توجه قرار گرفته است. اخیراً رابطه با مشتری به عنوان نقطه کلیدی برای ایجاد قدرت رقابتی یک سازمان شناخته شده است (Kam wa a, 2001).

تعریف مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوری هایی گفته می شود که در شرکت ها و سازمان ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به مشتریان به کار می رود. سازمان ها با استفاده از CRM  می توانند چرخه فروش را کوتاه تر و وفاداری مشتری به ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد را افزایش دهند. سیستم مدیریت روابط با مشتری می تواند کمک کند تا مشتریان موجود حفظ شوند و مشتریان جدیدی جذب شوند. سازمان ها برخی روش هایی را شامل مدیریت ارتباط با مشتری، تحلیل ارزش مشتری، استراتژی سازمانی و ساز و کارهای خدماتی که کارایی ارتباطات مشتری را بهبود می‌دهد به کار می برند. مدیریت ارتباط با مشتری استراتژی ای برای کسب مشتریان جدید و نگهداشتن آنها است. مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی شامل تمام فعالیت های مرتبط با مشتریان بی واسطه همچون شرکت ها می باشد  CRM بخشی از استراتژی یک سازمان جهت شناسایی مشریان، راضی نگه داشتن آنها و تبدیل آنها به مشتری دائمی می باشد. همچنین CRM در راستای مدیریت ارتباطات مشتری با سازمان و به منظور به حداکثر رساندن ارزش هر مشتری، سازمان را یاری می نماید( محسن اسدی صفا، 1391).


قسمتی از پیشینه پژوهش:
-  یانگویی و همکاران (2004) در  تحقیقی تحت عنوان  'یک چارچوب تلفیقی برای ارزش مشتری  و عملکرد مدیریت رابطه با مشتری'  که در کشور چین صورت گرفته است، مدعی شده اند که ارائه ارزشهای برتر برای مشتری می تواند مزایای ملموس و  غیرملموسی را که از رفتارهای مشتری ناشی می‌شود برای شرکت به همراه آورد. دراین تحقیق اشاره شده است که با توجه به رقابت شدید  و  تغییرات سریع تکنولوژیک،بسیاری از شرکت‌ها به دنبال ارائه ارزش‌های برتر برای مشتریان خود هستند و ارائه ارزش‌های برتر به مشتریان به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت شرکت‌ها چه در زمان حال و چه در زمان آینده تلقی می شود  و  همچنین تأثیر مهمی روی رفتارهای مشتریان خواهد  داشت  و  در نهایت اینکه عملکرد مدیریت رابطه با مشتری باید از طریق رفتارهای مشتری اندازه گیری  و  ارزیابی شود، دراین مطالعه چنین فرض شده است که ارزش مشتری مبنی بر ادراک مشتری است، از اینکه وی چه چیزهایی از قبیل قیمت،هزینه فرصت،هزینه نگهداری  و  یادگیری را دریافت می کند  ( Yonggni  2004).


فهرست مطالب به شرح زیر میباشد:
2-1- مقدمه
2-2- پیشینه و سیر تکاملی مدیریت ارتباط با مشتری
2-2-1- پیش از مرحله تجارت الکترونیک
2-2-2- دوره پیش از کسب و کار الکترونیک
2-2-3- مرحله رشد کسب و کار الکترونیک
2-3- مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری و دیدگاههای دانشمندان
2-4-  تعریف  مدیریت ارتباط با مشتری
2-5- چرخه حیات مشتری (مدیریت ارتباط با مشتری)
2-6- اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری و اهداف آن
2-7- تأثیر نظام مدیریت ارتباط با مشتری بر ساختار سازمان
2-8- ویژگی های یک CRM خوب
2-9- چالش های اجرایی CRM
2-9-1- ساختار سازمانی
2-9-2 - منابع انسانی
2-9-3- فرهنگ سازمانی
2-9-4- تیم اجرایی و مدیریت پروژه
2-10- دیدگاه های مختلف در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
2-10-1- دیدگاه اول : تلقی CRM به عنوان یک فرآیند
2-10-2- دیدگاه دوم : تلقی CRM به عنوان یک استراتژی
2-10-3- دیدگاه سوم : تلقی CRM به عنوان یک فلسفه
2-10-4- دیدگاه چهارم : تلقی CRM به عنوان یک توانمندی
2-10-5- دیدگاه پنجم : تلقی CRM به عنوان تکنولوژی
2-11- ویژگیهای مدیران، کارکنان مشتری مدار در سازمان
2-11-1- مدیران مشتری مدار و ویژگی های آن ها
2-11-2-  ویژگی های کارکنان مشتری مدار
2-12- پژوهش های انجام شده در داخل کشور
2-13- پژوهش های انجام شده در خارج از کشور
منابع




پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.
دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و دیدگاه های مدیریت ارتباط با مشتری (فصل 2) مباني نظري ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری پيشينه تحقيق مدیران مشتری مدار پيشينه پژوهش دیدگاه های مدیریت ارتباط با مشتری فصل دوم پايان نامه ارشد چالش های اجرایی CRM

مطالب مرتبط

مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و دیدگاه های مدیریت ارتباط با مشتری (فصل 2)


فیلم آموزش کامل درس نهم عربی پایه نهم - نُصوصٌ حول الصِّحةِ ( متن هایی در مورد سلامتی )

جزوه تایپ شده ، رنگی و مصور ترجمه متون و گرامر زبان دهم دبیرستان

دانلود مقاله طرح مرمت خانه آوانسیان رشت

مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و تعاریف و نظریات رضایت از زندگی (فصل 2)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های امید به زندگی ، سرطان و سازگاری (فصل دوم پایان نامه)

ادبیات نظری و پیشینه پژوهش افسردگی و درمان آن

دانلود پرسشنامه سازگاری نوجوانان دبیرستانی

مبانی نظری اصول و راهبردهای تصمیم گیری مجدد

تحقیق بررسی رابطه یادگیری محوری با ارزش مشتری در شعب بانک

طرح توجیهی راه اندازی و احداث مدرسه 2 زبانه