تحقیق بررسی رابطه بین مزایا و هزینه های درک شده و مراجعه مجدد مشتریان بانکها

با سلام با توجه به اینکه مشخصات فایل تحقیق بررسی رابطه بین مزایا و هزینه های درک شده و مراجعه مجدد مشتریان بانکها را مشاهده می نمایید که پس از مطالعه آن در صورت تمایل می توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
تحقیق بررسی رابطه بین مزایا و هزینه های درک شده و مراجعه مجدد مشتریان بانکها

تحقیق-بررسی-رابطه-بین-مزایا-و-هزینه-های-درک-شده-و-مراجعه-مجدد-مشتریان-بانکها

دانلود پایان نامه با موضوع بررسی رابطه بین مزایا و هزینه های درک شده و مراجعه مجدد مشتریان بانکها،
در قالب Word و 116 صفحه و قابل ویرایش.

========================================================
تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.
neginfile.ir@gmail.com                       info@neginfile.ir
========================================================

تمامی فایلهای موجود در سایت صرفا برای راهنمایی و کمک به دانشجویان و محققین عزیز می باشد و هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد.


قسمتهایی کوتاه از متن:چکیده:
تغییرات روزافزون در بانکداری ایران و ورود رقبای خصوصی در عرصه ارایه خدمات، مدیران بانک ها را بر آن داشته است تا به افزایش سهم از هر مشتری بپردازند و مشتریان را برای مدت طولانی حفظ کنند. لازمه حفظ مشتری و تبدیل آن به مشتریان وفادار و مراجعه مجدد آنها، رضایت آنها از کیفیت خدمات بانکی است. با توجه به مطالعات انجام شده در ایران، رضایتمندی و وفاداری مشتریان بانک ها در حد مطلوبی قرار ندارد، لذا در این تحقیق به بررسی عوامل موثر بر آن پرداخته شده است.  مراجعه مجدد به طور کلی به معنی برگشت مشتری به شرکت، بعد از اولین خرید است که در این تحقیق به عنوان متغیر وابسته است. مزایای درک شده به عنوان یکی از متغیرهای مستقل تحقیق به معنی منفعتی است که مشتریان بعد از دریافت محصول درک می کنند و به خاطر این مزایا، محصول یا خدمت مورد نظر را انتخاب می نمایند که به سه قسمت کیفیت اطلاعات، کیفیت سیستم و کیفیت خدمات تقسیم می شود. هزینه های درک شده به عنوان دیگر متغیر مستقل به معنی هزینه هایی است که افراد برای دریافت مزیت ها و خدمات پرداخت می کنند که در این تحقیق به سه قسمت تلاش تکنولوژیکی، هزینه های مالی درک شده و ریسک درک شده بخش بندی می شود. روش تحقیق از نوع تحقیقات علی است. روش گردآوری داده ها از نوع میدانی و ابزار گردآوری داده ها، پرسشنامه است. جامعه آماری این پژوهش، مشتریان بانک ملت در شهرستان رشت است و به طور تقریبی برابر با 1400 نفر می باشد. تعداد نمونه تحقیق از طریق فرمول کوکران 302 مورد به دست آمد.روش نمونه گیری به صورت غیر احتمالی ساده است .در این پژوهش جهت تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیه ها از آمار توصیفی و روش معادلات ساختاری استفاده شده است و در نهایت نتایج زیر به دست آمدند:
ارزش درک شده رابطه معنی داری با مراجعه مجدد دارد.کیفیت اطلاعات، کیفیت سیستم و کیفیت خدمات، تلاش تکنولوژیکی رابطه معنی داری با ارزش درک شده دارند و هزینه های مالی درک شده و ریسک درک شده رابطه معنی داری با ارزش درک شده ندارند.


فهرست مطالب تحقیق بررسی رابطه بین مزایا و هزینه های درک شده و مراجعه مجدد مشتریان بانکها شامل موارد زیر میباشد:
چکیده    1
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1)مقدمه    3
1-2)بیان مسئله    4
1-3)اهمیت و ضرورت تحقیق    7
1-4)چارچوب نظری تحقیق    7
     1-4-1) مدل تحلیلی تحقیق    8
1-5) اهداف تحقیق    8
1-6) فرضیه های تحقیق    9
1-7) تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق    9
    1-1-7)تعریف مفهومی متغیرهای تحقیق    9
    2-1-7) تعریف عملیاتی متغیرهای تحقیق    11
1-8) قلمرو تحقیق    13
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
2-1) مقدمه    15
2-2) مراجعه مجدد مشتریان    16
2-2-1)تعاریف مراجعه مجدد مشتریان    16
2-2-2) انواع وفاداری و مراجعه مجدد به خدمات    19 
2-2-3) مزایای وفاداری مشتری    21
2-2-4) مراجعه مجدد و وفاداری مشتریان به بانکها    22
2-2-5) سایر عوامل موثر بر وفاداری و مراجعه مجدد مشتریان بانکها     24
2-2-6) ابعاد مراجعه مجدد مشتریان    25
2-2-7) دیدگاههای مختلف در مورد مراجعه مجدد مشتریان    26
2-3) مزایای درک شده    30
2-3-1)ابعاد مزایای درک شده    31
2-4) هزینه های درک شده    33
2-4-1) ابعاد هزینه های درک شده    33
2-5) ارزش درک شده     36
2-5-1) انواع ارزش درک شده    37
2-6) پیشینه ادبیاتی موضوع    38
2-6-1) تحقیقات خارجی    38
2-6-2) تحقیقات داخلی    40
فصل سوم: روش  اجرای تحقیق
3-1) مقدمه    43
3-2) روش تحقیق    43
3-3) جامعه آماری     43
3-4) نمونه و روش نمونه گیری    44
3-5) روش ها و ابزار گردآوری داده های تحقیق    44
3-5-1) روش کتابخانه ای    45
3-5-2) روش میدانی    45
3-6) ابزار گردآوری داده های تحقیق     48
3-6-1) روایی    48
3-6-2) پایایی    49
3-7) روش آماری تجزیه و تحلیل داده ها    50
3-7-1) مدل معادلات ساختاری    51
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1) مقدمه    53
4-2) توصیف متغیرهای جمعیت شناختی پاسخ دهندگان    54
4-3) توصیف متغیرهای تحقیق    55
4-4) مدل های تحقیق    58
4-4-1) مدل پایه تحقیق در حالت استاندارد    59
4-4-2) مدل پایه تحقیق در حالت اعداد معنی داری    60
4-4-3) بررسی شاخص های معنی داری و برازش مدل    61
4-5) آزمون فرضیه های تحقیق    62
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1) مقدمه    67
5-2) نتایج آمار توصیفی    67
5-3) نتایج آمار استنباطی    68
5-4)پیشنهادات در راستای نتایج تحقیق    70
5-5) محدودیت های تحقیق    72
5-6) پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده    72
منابع و پیوست
منابع فارسی    75 
منابع انگلیسی    76
پیوست الف: پرسشنامه     78
پیوست ب: نمودارها    82
پیوست ج: خروجی نرم افزار     88
پیوست د: سوالات تفکیکی پرسشنامه    91
پیوست ز: آزمون نرمال بودن متغیر وابسته نهایی    94
پیوست م : شاخص ها    93
چکیده انگلیسی    96



پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: تحقیق بررسی رابطه بین مزایا و هزینه های درک شده و مراجعه مجدد مشتریان بانکها مبانی نظری مراجعه مجدد مشتریان پیشینه تحقیق وفاداری مشتریان پروژه بررسی رابطه بین مزایا و هزینه های درک شده پایان نامه مراجعه مجدد مشتریان بانکها پروژه بررسی رابطه بین

مطالب مرتبط

تحقیق بررسی رابطه بین مزایا و هزینه های درک شده و مراجعه مجدد مشتریان بانکها


مبانی نظری و سوابق پژوهشی نسبت هاي مالي براي پيش بيني بحران کسب و کار شرکتها

مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم تحریف های شناختی (فصل دوم)

تحقیق بررسی توسعه مدل وفاداری برند با تبیین نقش شخصیت برند و مسئولیت اجتماعی برند

دانلود مقاله آنتن فرکتال میکرواستریپ با پلاریزاسیون دایره ای برای کاربردهای چندبانده با بکارگیری فرک

دانلود مقاله بررسی تأثیر و تأثّر فرآیند طراحی دیجیتال بر کیفیت فضاهای معماری

دانلود طرح توجیهی پرورش و نگهداری اردک مادر گوشتی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اعتماد به نفس و عزت نفس (فصل دوم پایان نامه)

دانلود پرسشنامه عملکرد خانواده(FAD)

چارچوب نظری و پیشینه تجربی پژوهش استرس و فرسودگی شغلی (فصل 2)

طرح توجیهی و کارآفرینی تولید رنگ