مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی بانکی (فصل دوم)

با سلام با توجه به اینکه مشخصات فایل مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی بانکی (فصل دوم) را مشاهده می نمایید که پس از مطالعه آن در صورت تمایل می توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی بانکی (فصل دوم)

مبانی-نظری-و-سوابق-پژوهشی-تعاریف-و-مفاهیم-بازاریابی-بانکی-(فصل-دوم)

دانلود مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی بانکی (فصل دوم) در 35 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

قسمتهایی از مبانی نظری:

بازاریابی بانکی
بانك ها، شريان حياتي اقتصاد هر كشورند. تلاش مؤسسات مالي و بانكي در سطح جهان در جهت افزايش كارايي است. بايد براي جلب و تشويق مردم به پس انداز، جمع آوري سرمايه هاي كوچك و به كارانداختن آن ها در رشته هاي توليدي وخدماتي، نقش مهمي ايفا كنند. بانك ها به عنوان بازار پول در كنار بازار بورس كه نوعي بازار سرمايه است بخشي از بازار مالي كشور محسوب مي شوند و همانطور كه جريان و گردش خون در بدن ضامن حيات انسان است، وجود بانك ها نيز ضامن حيات اقتصادي كشور به شمار مي رود.
يكي از اهداف مديريت، افزايش منابع بانك است كه اين مهم را مي توان يكي از مسئوليت هاي مديريت بازاريابي بانك دانست. نخستين و مهم ترين اصل بازاريابي، توجه به خواسته مشتري است.  سازمان ها بدون توجه خواسته مشتري نمي توانند به حيات خود ادامه دهند. توجه به خواسته و ترجيحات مشتري، موجب رضايت وفاداري او مي شود و در نتيجه، افزايش شهرت و اعتبار شركت و همچنين افزايش سودآوري آتي شركت را به دنبال دارد. آگاه بودن از ترجيحات مشتريان مي تواند داراي اهميت بسيار باشد. آگاهي از ترجيحات مشتريان، پيش بيني و كنترل رفتار آنان را آسان مي نمايد . ترجيح مشتري، ناشي از نگرشي است كه به يك محصول يا نام تجاري خاص دارد.
احتمالا عوامل اصلی که مستقیما  می توانند بر میزان خرید ونوع کالای خریداری شده تاثیر بگذارند از دامنه وسیعی برخورداربوده واز عوامل شخصی تا عوامل محیط بازاریابی گسترده می باشد.(بلوریان تهرانی ، 1376، 17 )

ضرورت بازاریابی بانک ها
استراتژی بازاریابی در موسسات مالی و بانک ها نوعی هدف گذاری و تعیین جهت است. این استراتژی در اغلب موارد با عبارات کلید که موید اهداف سازمان است بیان می گردد.(نورا و اوریان ،2007، 55 )           
 علاوه بر این موفقیت در سیستم های مالی و بانکی نیازمند حمایت از منابع انسانی و پتانسیل های سازمان و استفاده از این پتانسیل های سازمان و استفاده از این پتانسیل ها در اجرای فرآیند ها است.(بری ،1999، 15 )
ورود بانک هاي خصوصی، رقابت بالایی آورده و توقعات و خواسته هاي مشتریان را با توجه به تغییر نوع زندگی و خدمت رسانی به آنها متحول ساخته است. در محیط هاي سنتی، ارتقاء کیفیت خدمات داراي تبعات استراتژیکی همچون افزایش وفاداري مشتریان و رشد بهره وري مبادلات اقتصادي خواهد بود.(Sheng & Liu,2010,273)               
سازمان ها باید بر حفظ و نگهداری مشتریان فعلی و ایجاد رابطه بلند مدت و سودآور با آن ها تاکید نمایند. دیدگاه اصلی حفظ مشتریان این است که باید به صورت پیوسته با عرضه خدمات برتر به مشتریان رضایت آن ها را تامین کرد.بازاریابی رابطه مند مستلزم ایجاد حفظ و ارتقا روابط با مشتریان است به طوری که اهداف هر دو طرف تامین شود.هدف اصلی بازاریابی در بلند مدت افزایش تعداد مشتریان وفادار به سازمان است که این امر به خصوص در موسسات خدماتی از اهمیت ویژه ایی برخوردار است. ایجاد احساس وفاداری در مشتریان نه تنها سبب تداوم ارتباط آن ها با سازمان می گردد، بلکه این دسته از مشتریان به عنوان مبلغان سازمان در جامعه نیز نقش ایفا می نماید. بنابراین تنها سازمان هایی در عرصه رقابت موفق اند که محور اصلی فعالیت خود را بر مبنای مشتری مداری قرار دهند. دوام موسسات مالی و بانکی از آنجایی که در دسته موسسات خدماتی قرار می گیرند علاوه بر شرایط اقتصادی به مشتری مداری و حفظ مشتریان نیز بستگی دارد. (راشید ،2003 ،742)
____________________
  -Nora & Oryan
  -Berry
  -Rashid

بازاریابی خدمات بانکی
بازاريابي عبارت است از تجزيه و تحليل، طرح ريزي، اجرا و كنترل برنامه هاي تعيين شده براي فراهم آوردن  مبادلات  مطلوب  با بازارهاي مورد نظر به منظور دستيابي به هدف هاي سازمان است.(روستا،ونوس،1383)
بازاريابي خدمات بانكي، مستلزم تعهد در بخش مديريت براي اتخاذ يك رويكرد مشتري مدار به عنوان فلسفه کار مؤسسه است.  (Ta &Har,2000,176)
در حقيقت، بازاريابي بانك، تطبيق بين منابع بانك و نيازهاي مشتري جهت دستيابي به بهترين حالت سودآوري است. هدف اصلي هر سازمان، فراتر از فروش محصولات خويش، ايجاد نوعي رابطه و پيوند پايدار بين محصول و گروه خاصي از مشتريان است كه عصاره آن نوعي تعهد و وفاداري مشتري نسبت به محصول سازمان خواهد بود. ايجاد چنين تعهدي، طي فرآيندي صورت مي گيرد كه شامل آشنا شدن مشتري با محصول، شناخت پيدا كردن نسبت به آن و سپس ترجيح محصول است. در صورت موفقيت-آميز بودن اين فرآيند، رضایت و وفاداري مشتري كسب مي شود. (Alreck,1999,134)
بحث مديريت ارتباط با مشتري ركن بسيار حساسي در مديريت بازاريابي خدمات بانكي است . مديريت ارتباط با مشتري ديدگاهي است كه بر همكاري مشترك بين طرفين مبادله در جهت ايجاد ارزش تاكيد مي كند. اين ديدگاه كه معلول پيشرفت هاي اخير فناوري اطلاعات است با جمع آوري و سازماندهي داده-هاي مشتريان در پايگاه هايي درصدد پاسخگويي بهتر و سريعتر به خواسته و نيازهاي آنان و در نتيجه، تثبيت ارتباط با مشتري و بقاي سازمان است.(طاهری،حیدری، 1382 ،58)      

قسمتهایی از پیشینه تحقیق:
•    استراتژی های مهم در بازاریابی بانکی توسط شاه رجبیان (1388)  مورد بررسی قرار گرفته است. محقق با بیان اهمیت تغییرات سریع در عرصه بانکداری و تنوع فنون بازاریابی به این نکته اشاره دارد که اتخاذ بازاریابی درست می تواند به موفقیت بانک کمک شایانی نماید در این مسیر محقق علاوه بر دسته بندی موضوعی انواع استراتژی های بازاریابی بانکی مواردی همچون لزوم حفظ یا گسترش سرمایه گذاری، اعتماد آفرینی، نوآوری، حفظ مشتریان فعلی، لزوم سرمایه گذاری بر بانکداری الکترونیکی و آسان نمودن عملیات های بانکی را به عنوان عوامل مهمی که باید در تدوین استراتژی بازاریابی بانکی مد نظر قرار گیرند معرفی نموده است. محقق به عنوان نتیجه، اساس و بنیان موفقیت در بانکداری را جذب مشتری و بازاریابی مناسب می داند. متاَسفانه این تحقیق کیفی بوده و منابع استفاده شده در آن اندک هستند لیکن این مقاله در تحقیق حاضر مورد بررسی قرار گرفته است تا از نگاه و رویکرد دیگر محققین به این مقوله اطلاعات بیشتری بدست آید.


توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی بانکی مباني نظري بازاریابی خدمات بانکی پيشينه تحقيق بازاریابی اجتماعی بانک پيشينه پژوهش ضرورت بازاریابی بانک ها چارچوب نظري بازاریابی بانکی pdf پيشينه نظري روشهای نوین بازاریابی بانکی جذب مشتر

مطالب مرتبط

مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی بانکی (فصل دوم)


بررسی ارزيابي فرهنگ نماز و اثرات دنيوي و اخروي

دانلود نقشه های معماری طراحی نهایی خانه سالمندان به صورت اتوکد

ادبیات نظری سبک های دلبستگی،مدل و نظریه های آن (فصل دوم پایان نامه)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش خودپنداری و خویشتن داری(فصل دوم)

تحقیق رابطه بین متغیرهای مدل کنسلیم و نرخ بازدهی سهام در بورس اوراق بهادار تهران

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزشیابی آموزشی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش نیمرخ روانی و اختلالات شخصیتی (فصل 2 پایان نامه)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش امیدواری و امید به زندگی(فصل دوم)

بررسی رابطه بین هوش و هوش هیجانی در دانشجویان دانشگاه شیراز

دانلود پرسشنامه سبک های یادگیری وارک (VARK)